Bandymas prisijaukinti bėgimą

Pirma pasiruošimo savaitė. Čia vietoje įprasto „risnojimo“ bandžiau remiantis šiokia tokia programa, tobulinti bėgimo įgūdžius. Aplamai esu tokių programų šalininkas. Matyt kadangi niekada neturėjau jokio trenerio, o internetinės bėgikams skirtos „superinės“ programėlės privesdavo prie to, jog išsirinkdavau programą „pažengusiems“. Gėda sakyti, bet pradėdavau su griausmu, vėliau nusukinėdavau kilometrus (tikindamas save kad reikia stengtis – bet nėra būtina pasiekti maksimumą) ir galiausiai nenaudingai išsekęs vėl pereidavau į sau malonų tipenimą. Ir taip visada!

1-savaite-foto2.jpg

Tenka pripažinti, norint pasiekti tai ko dar nesi pasiekęs – privalai pradėti daryti tai ko dar nesi niekada daręs. Taigi, pirmas žingsnis – vykdyk sau tinkamą programą! Tokiu būdu atsisakysi bereikalingo tipenimo, ugdysi valią ir svarbiausia nepersitempsi.

Pasiruošimas prasidėjo 12 km. varžybomis Jonavoje, dariau ilgą 30 km. bėgimą, max subėgimus į kalną, 1 val. tempo bėgimą, kelis krosus po 20 km, po 10 km., kas savaitės pabaigoje sudarė solidžius 200 kilometrus (14 val.). Kitą savaitę dėmesį skirsiu į bėgimo greitį, ilgą išbėgimą ir savaitės pabaigoje planuoju sudalyvauti varžybėlėse Šiauliuose. Šiai dienai jaučiuosi puikiai ir esu nusiteikęs toliau dirbti.

Liko viso labo 5 savaitės.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s