Judam, judam

Tačiau kiek ilgai, kiek toli? Kiekvienas lyg ir turim savo galimybių ribas, bet ar tikrai? Sekdamas savo treniruotes paskutinę mėnesio savaitę kirtau 600 km/mėn. ribą kas sukėlė šiokią tokią sumaištį. Kirsdamas didesnę ribą likus kelioms savaitėms iki varžybų įbėgčiau į tamsų mišką ir taip rizikuočiau per daug nualinti organizmą. Mąstau, jog bėgikui – mėgėjui vidutiniškai per dieną nubėgti daugiau nei pusmaratonį, arba kas antrą dieną daugiau nei maratoną būtų net neprofesionalu.

Paveikslėlis

Problema apie kurią jau kurį laiką mąstau – tai svoris. Koks jis turėtų būti bėgikui, kad papildomų kilogramų nereikėtų temtis kartu finišo link? Internete radau daug visko, tačiau už pagrindą šį kartą ėmiau „Maratono laukas“ knygoje pateiktą svorio formulę ilgų distancijų bėgikams (virš 15 km.), kuri siūlo skaičiuoti taip: vyrams 56,2 kg. skiriama už 152,4 cm. ūgio ir už kiekvieną 2,5 cm. pridedama dar po 2,296 kg., ir atimant 15 procentų gauto svorio, o moterims už 1,524 m. ūgio leidžiama sverti 45,3 kg, pridedant po 2,268 kg. už kiekvienus kitus 2,5 cm. ir atimant 15 procentų. Taigi pagal savo duomenis turėčiau sverti nepilnai 75 kg. vietoje šiuo metu turimų 78 kg.

Ši savaitė skiriasi nuo buvusiųjų tik tuo, jog sunkiau sekėsi daryti tempinio po 4 km. treniruotes, o pabandžius daryti po 5 km. išvis nieko nepešęs grįžau namo. Tačiau kur kas geriau sekėsi su ilgesnėmis ir lėtesnėmis treniruotėmis.

Turiu 3 kg. viršsvorio ir 3 savaites.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s