Atostogos

PaveikslėlisSunku įsivaizduoti vasarą be šašlo persiėdimo prieš miegą, ar be kelių šaltų stiklinių alaus kaskart. Gerbiu tave, jei neprarandi sveiko proto ir kalorijų perteklių degini karštą vasaros dieną ne vien gulėdamas paplūdimyje, bet kartas nuo karto prasibėgdamas ar kitaip užsiiminėdamas aktyvia veikla.

PaveikslėlisPavydžiu tiems, kurie rodo gerus bėgimo rezultatus ištisus metus. Kadangi nei sezonas, nei kokios svarbios varžybos niekaip iki šių metų neįtakodavo mano risnojimo – rezultatas būdavo beveik vienodai patenkinamas ištisus metus. Šių metų planas buvo daromas tik dviem varžyboms. Tikslas:  būti geriausios formos per Europos čempionatą, tada porą mėnesių visiškam atsistatymui ir toliau ruoštis ir būti super geros formos Pasaulio čempionato metu.

PaveikslėlisAtsistatymas vyko gana paprastai – sąmoningai nedariau jokių rimtų treniruočių, kad visai nesumedėčiau dalyvavau įvairaus plauko varžybose, deginau bambą Portugalijoje ir gėriau daug ten ypač pigaus bet skanaus ir stipraus Porto vyno. Stipresnio alkoholio išvis negeriu pasiruošimo metu, alų – labai retai. Jei dirbi – tai dirbi! Taigi „smegenų plovimas“ prieš pasiruošimą vyko gal kokį praeitų metų spalį. Tada pusei metų tapau abstinentu. Kitą Metaxos butelį atidarysiu tik lapkritį.

PaveikslėlisSavo jau aprašytas atostogas sportui galėčiau papildyti dar keliais renginukais, kuriuose dalyvavau ir apie kuriuos turbūt nesi net girdėjęs. Birželio 14 d. dalyvavau A. Barausko žūties metinių minėjimo estafetiniame bėgime, kur kartu su savo kolegomis bei pasieniečiais paminėjome pirmosios 1940–ųjų sovietinės invazijos į Lietuvą aukos – pareigūno Aleksandro Barausko, 73-osios žūties metines. Pats bėgimas vyko žvyrkeliu nuo pat Baltarusijos sienos iki Ūtos kaimo. Komandą sudarė 5 dalyviai, kurie kiekvienas bėgo po  simbolinius 2,5 kilometrus. Aš bėgau 2,69 km. per 8 min. 14 sek. (3.04 min/km). Estafetinio bėgimo pergalę, kaip ir praeitais metais šventė VSAT Vilniaus rinktinė su Mindaugu priešakyje.

PaveikslėlisKitas renginys – jau tradiciniu tapęs „Alytaus challenge“, vykęs birželio 15 d. Tai multisporto renginys, kurį organizuoja KASP 1-oji rinktinė Alytuje. Iš viso distanciją sudarė apie 30 km. kurią reikėjo įveikti įvairiais būdais. Be tokių rungčių, kaip kad važiavimas dviračiu, bėgimas, plaukimas, irklavimas, nusileidimas nuo tilto, orientavimasis, visiems teko įveikti karinį kliūčių ruožą. Apgalvota tai, kad prie kiekvienos laukimui sugaištos rungties būdavo stabdomas komandos laikas, o tai šiek tiek pakoregavo galutinius rezultatus. Taip pat pati orientavimosi rungtis nebuvo sudėtinga ir įveikiama visiems, net ir teturintiems minimalius žemėlapio skaitymo įgūdžius. 2012 metais buvau šio iššūkio nugalėtojas, o šiais metais iš vakaro sugalvojęs dalyvauti, kartu su veteranu Rimantu užėmėme 5-ąją vietą. Beje, tai nebuvo pasipelnymo renginys – už paprastumą bet unikalumą, dėmesį dalyviui ir gerą nuotaiką susimokėjau vos kelis litus.

PaveikslėlisPaskutinis renginys, kuriame dalyvavau buvo 30x30x30 arba Miglės bėgimas. Tai pačios Miglės savo gimtadienio proga surengtas 30 kilometrų bėgimas – lyg dovana visiems bėgimo fanams. Birželio 30 dieną beveik 30 dalyvių paminėjome 30-metį bėgdami 30 kilometrų. Fantastinė skaičių gama. Fantastinis ir pats renginys: rankų darbo medaliukai, ant laužo virta sriuba, vaišės, šampanas ir tortas. Dėkoju tiems keliems žmonėms už idėją, darbą ir asmenines investicijas. Išties buvo labai smagu ir šilta. Nuoširdžiai linkiu kad šis Miglės bėgimas taptu tradiciniu.

Paveikslėlis30 km. atbėgau ketvirtas. Pusmaratonį subėgau per 1 val. 26 min., o likusiu 8 km. parėjau gal per kokią valandą. Dėl skausmo sąnaryje negalėjau bėgti, taip pat dėl dvi savaites gerto Porto vyno ir beveik visiško nebėgiojimo jautėsi nepakeliamas silpnumas. Užtenka nebėgioti porą savaičių, kad sugriautum tai, ką statei porą mėnesių.

PaveikslėlisŠiai dienai jaučiuosi nuliu. Nepabėgu visiškai. Iš vienos pusės gerai – kūnas ir mintys yra pailsėjusios nuo bėgimo. Iš kitos pusės – laukia kelios žiaurios prievartos savaitės, nes tik po jų atsiras malonumas bėgti. Buvau visai pamiršęs koks tai yra darbas ir puikiai suprantu kaip yra sunku pradedančiajam bėgikui. Juk jis pajautęs diskomfortą ar raumens skausmą nuleidžia rankas. Aš iš karto imu ilgesnę distanciją, tada pora dienų bėgu trumpesnes, vieną dieną skiriu poilsio ir vėl suku ratą iš pradžių. Taip pat kelis kartus per savaitę einu į sporto salę ir atlieku kūno ir kojų stiprinimo pratimus. Tokia yra mano įsibėgėjimo formulė kuri trunka 2 arba 3 savaites.

PaveikslėlisNesenai kilo mintis lengvai subėgti 100 kilometrų per liepos 20 dieną vyksiantį „Baltic cup“. Susigalvojau tikslą subėgti nepaprastai lėtai bet be sustojimo. Visgi teko persigalvot įvertinus, kad daug naudos toks bėgimas neatneš, taip pat galiu galutinai suvaryti sąnarį. Tačiau būnant Lietuvos 100 km. komandos nariu ir visiškai nesudalyvauti vienintelėse per metus mūsų šalyje rengiamose ultra varžybose būtų tiesiog nesmagu. Iš kitos pusės varžytis per metus 3 kartus 100 kilometrų distancijose nesu subrendęs. Atsižvelgiant į tai, kad šiais metais yra proga pasirinkti estafetę, kartu su Aidu planuojam subėgti po simbolinį 50 kilometrų. Nuoširdžiai dėkoju draugams už kvietimą prisijungti prie jų komandos.

Reklama

2 comments

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s