Grikių kotletukai

Be galo mėgstu grikius. Mano šuo, ir tas Grikis! Galėčiau šitas kruopas valgyti savaičių savaitėmis. Tiesa, kažkada, pats to net nenorėdamas, valgydamas vien grikius gana greitai numečiau kokius 5 kilogramus ir svarbiausia, to net nepajutau! Pasirodo egzistuoja netgi tokia kaip grikių dieta. Grikiuose gausu geležies, kalcio, kalio, fosforo, jodo, cinko, fluoro, molibdeno, kobalto, B grupės vitaminų, folio rūgšties, vitaminų PP ir E. Grikių kruopose taip pat yra krakmolo, baltymų, cukraus, aliejaus, organinių rūgščių, riboflavino, tiamino. Lizino ir metionino kiekiu grikių baltymai pranoksta visas kitas grūdines kultūras. Juose esančios maistingosios medžiagos įsisavinamos itin lengvai ir greitai, tačiau ilgai užsilaiko skrandyje – taigi ilgam užtikrina sotumo jausmą (plačiau skaityk čia). Grikių kotletukai – puiki alternatyva atsibodusioms košėms. Pabandyk ir tu!

PaveikslėlisDešimčiai didesnių kotletų reikės:

  1. 200 gramų nevirtų grikių
  2. 1 svogūno
  3. 2 morkų
  4. 1/2 paprikos
  5. kelių šaukštų miltų
  6. 2 kiaušinių
  7. truputį džiūvesėlių 

Išvirk grikius ir  sutrink su blenderiu. Nebūtina labai smulkiai, dalis grikių gali būti nesutrinti. Pakepink morkas su svogūnais ir paprika. Viską atvėsink ir sumaišyk grikių masę su pakepintomis daržovėmis. Įdėk mėgstamų prieskonių, įmušk kiaušinius bei įmaišyk miltus. Suformuotus kotletus apvoliok džiūvėsėliuose. Kepk keptuvėje arba orkaitėje. Valgyk su daržovių salotomis.

Sveika, greita ir skanu!

————————————————————————————————————————————————–

Reklama

One comment

Komentavimo galimybė išjungta.