Avižainis

Iš nenoro terliotis su mažais kleckiukais vieną dieną gimė vienas didelis kažkas, kurį pavadinau AVIŽAINIU.

imageKodėl avižos? Nes jos priskiriamos prie naudingiausių maisto produktų žmogui: padeda sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką, cholesterolio kiekį, vėžio riziką, kraujo spaudimą, reguliuoja cukraus kiekį organizme. Avižos padeda sustiprinti imunines sistemos funkcijas ir, kas yra svarbiausia sportuojančiam žmogui, jose gausu angliavandenių (100 gr. avižų yra 66,3 gr. angliavandenių). O tai juk yra pagrindinis energijos šaltinis.

IMG_3307

AVIŽAINIO (avižinių sausainių / pyrago) receptas

REIKIA: 800 gr. avižų (pačių paprasčiausių) + 4 šaukštų miltų + 3 kiaušinių + 1 skardinės kondensuoto pieno + puse stiklinės aliejaus + 5 didelių bananų

PAPILDOMAI DEDU: 1 šaukštą kakavos + 1 šaukštą medaus + džiovintų spanguolių ar smulkintų riešutų

Avižas sumaišau su miltais. Atskirai išplaku kiaušinius, supilu kondensuotą pieną, įpilu aliejų, įdedu medų, kakavą ir viską išmaišau iki vientisos masės. Masę supilu prie avižų ir labai gerai išmaišau kartu su griežinėliais supjaustytais bananais ir spanguolėmis. Viską palieku 10 min. tam kad suminkštėtų avižos. Į skardą, išklotą sviestiniu popieriumi, sukrečiu visą masę, kurią dar su šaukštu “supresuoju”. Kepu apie 30 – 40 min. Valgau atšaldytą, bei laikau šaldytuve. Pavojingai skanu ir ilgiau nei dvi dienas AVIŽAINIS neužsibūna.

VALGYK SVEIKAI – GYVENK SVEIKAI


Reklama