Trail WCh 16

Rezultatas!.. Svarbus rezultatas!.. Svarbu kuo geresnis mano rezultatas!.. – bandau save motyvuoti dėliodamas mažus žingsnelius viršūnės link. Kojos mirusios, visiškas medis, o tai tik varžybų pusiaukelė. Neatlaikau, sustoju, apsidairau. Priekyje ir už manęs tokie patys lavonai. Kas darosi, Vaidai? – klausiu savęs ir toliau svirduliuodamas patraukiu viršūnės link. FUCK IT! – suskamba rūke paskendęs kanjonas. Visi lavonai atsisukame pasižiūrėti kas vyksta. Vienas bičiukas neatlaikė, pamatęs kad jo įsivaizduojama kalno viršūnė yra tik trečdalis kelio tikrosios viršūnės link. Fuck tas sumautas mano rezultatas! Kam jis išvis svarbus!? – pagalvoju, šiuo metu man yra svarbiau išgyventi ir pasiekti finišo liniją Pasaulio trail čempionate…

Fuck tas sumautas mano rezultatas!  Man yra svarbiau išgyventi ir pasiekti finišo liniją…

30034886563_2f4ab53d00_k
PC – Prozis Trail Running

Kad trasa bus sudėtinga ir techniškai sunki žinojau iš apžvalgininkų dar prieš atvykdamas į Portugaliją. Pasaulio trail čempionato trasa turi atitikti tam tikrus reikalavimus, vienas iš jų – trasos sudėtingumas. Galų gale keista būtų tikėtis planetos lygio kalnų čempionato smėlio dėžėje. Prieš varžybas taip pat žinojau iš IrunFar apžvalgos kokio lygio elitiniai varžovai kausis. Nuostabu buvo matyti save šiame sąraše su prierašu: 60-vt. TWCh15, bet 8-vt. TGC16. Tačiau, atvirai šnekant, tai kiek neigiamai paveikė mano motyvaciją: iš mėgavimosi varžybų procesu susikoncentravau į besąlygišką aukšto rezultato siekimą. Tai nėra ir neturi būti pagrindinis motyvatorius. O ir šeip, statistiškai vertinant visus čempionato dalyvius pagal ITRA taškus (Pasaulinį reitingavimą), mano vieta buvo netgi kiek toliau nei pirmas keturiasdešimtukas. Kaip pavyzdžiui šio čempionato nugalėtojo Ispano Alberto reitingas 926 taškai, mano – 820. Pamačius tokį taškų atitrūkimą belieka graužti morkas. Įdomumo dėlei Griniaus reitingas 890. Tiesa, nėra paslaptis, jis šiame čempionate nedalyvavo, nors morkų, panašu,jam būtų reikėję kur kas mažiau…

Pamačius tokį taškų atitrūkimą belieka graužti morkas.

Nesumeluosiu sakydamas, šiame čempionate už Lietuvą bėgo jauniausia ir mažiausiai ultra iššūkių patyrusi komanda. Iš senbuvių buvau tik aš ir Vaidotas. Visiems kitiems: Verai, Austėjai, Marijai, Tomui, Danieliui, tai buvo pirmą kartą tolio lygio ir sunkumo trail varžybos. Nuoširdžiai sveikinu visą nacionalinę komandą susidorojus, išgyvenus ir atsilaikius šiame čempionate.

14939354_1265453570142101_553174929162781527_o
PC – Armando Vieira

Mano svajonė šiose varžybose buvo finišuoti pirmame dvidešimtuke. Ne tik realiai vertinau varžovų pajėgumą, bei ir savo paties galimybes. Trasa visiškai ne mano – per trumpa, aštroki sukilimai, aštroki nusileidimai, trumpos poilsio atkarpėlės tarp sukilimų. O kur dar tas žudantis 28 laipsnių karštis. Taigi prieš startuojant mano planas atrodo maždaug taip:

1 2 3 4 5 6 7
15 km. 15 km. 16 km. 9 km. 9 km. 10 km. 11 km.
1000 m+ 1000 m+ 1500 m+ 900 m- 350 m+ 700 m+ 180m+ 1200m-
1:30 val. 1:35 val. 2:15 val. 0:30 val. 1:00 val. 1:30 val. 1:15 val.

Piriminis planas buvo bėgti nuo maitinėlės iki maitinėlės, 85,9 km. trasą su 4675 m+ įveikiant per 10 val. 40 min. Visgi, jaučiau kad spirgu ir nuo pat pradžių bandysiu šauti į priekį, todėl sėkmės atveju sau pranašavau netgi valanda geresnį laiką – 9 val. 35 min. Finišavau per 9 val. 28 min. 04 sek. užimdamas 20-ą vietą Pasaulio kalnų čempionate. Gal ir neblogai, bet nesu visiškai patenkintas savo rezultatu. Šiame čempionate pasidaviau pernelyg daug kartų, iš kurių vienas man kainavo net 10 pozicijų žemyn.

1 2 3 4 5 6 7

PLANAS

1:30 val. 1:35 val. 2:15 val. 0:30 val. 1:00 val. 1:30 val. 1:15 val.

REALUS ETAPŲ ĮVEIKIMO LAIKAS

1:18.11 1:35.14 2:17.52 0:39.19 1:04.44 1:28.10 1:04.32
10 vt. 16 vieta 26 vt. 20 vt.
14568078_1372406639438112_3872095757492284423_n
PC – FAZTRAIL

Etapų laikus nuiminėdavau prabėgęs maitinėles. Bendrai maitinėlėse ir prie vandens telkinių nebėgamo laiko praleidau iki 20 minučių, o tai yra žvėriškai daug. Maitinėlėse kuriose galėjo būti / buvo mūsų suportas Ignas iš viso buvo trys. Pirmoje vietoje (2 etapo pabaiga) Ignas tikrai labai padėjo, nes į ją atbėgau jau lengvai dehidratavęs. Pirmame punkte nestojau ir pirmus 30 km. bėgau vos su 0,5l IZO gėrimu. Ten atsigaivinu ir susikraunu visus SIS geliukus, kuriuos planavau suvartoti iki pat varžybų pabaigos. Igno kitose maitinėlėse nebesutikau.

Išmokime džiaugtis procesu ir pradėkime vertinti kokybišką laiką. Rezultatai ateis savaime. 

Šios varžybos, kaip mano visi įveikti ar neįveikti ultra maratonai turi savo istoriją, savo pakilimus ir nuopolius. Nors istoriškai tai aukščiausia pasiekta vieta per mano 3 metų trail bėgimo karjierą, visgi širdyje puikiai žinau kad motyvacijos prasme žengiau žingsnį atgal. Bičiuliai, kurdami savo bėgimo istorijas vieną dieną išmokime džiaugtis procesu ir pradėkime vertinti kokybišką laiką. Rezultatai ateis savaime. Ne kitaip!


Reklama