Nepamiršk kodėl skraidai!

DSC01657

Bėgimas neretam asocijuojasi su varžymusi, su konkurentų aplenkimu ir tapimu pranašesniu, greitesniu už kitus. Taip jau atsitiko, kad natūraliai, visai ne iš piktumo, tiesiog vis labiau atsiduodamas trepsėjimo priklausomybei, aplenkiu vieną, kitą, kartais kelis tūkstančius kitų bendraminčių. Galbūt tai lėmė, kad vieną dieną man buvo prilipinta „ELI“ bėgiko etiketė. Šaunu! Ploju prakaituotais delnais išdidžiai iškėlęs barzdą, nerangiai dairausi aplinkui tarp kitų etikečių. Viskas gal ir gerai, bet kažko tais pečius skauda. Toks jausmas kad į kuprinę, kurią kaskart tempiu kalnais šimtus kilometrų kas nors būtų įmetęs kelis kilogramus akmenų. Aš jau kurį laiką bandau juos išimti sakydamas: „Jūs ne taip mane supratot. Aš juk nesivaržau. Niekada nesivaržiau su kitais. Bėgu tik dėl savęs ir mano varžovas yra vienintelis žmogus – aš pats!“. Turiu pripažinti, man etiketė, kurios niekada neprašiau, visgi yra labai sunki, dažnai skatina priimti nelogiškus taktinius sprendimus proceso metu, sukelia papildomą įtampą ir vis didesnį psichologinį spaudimą. Toks jausmas lyg tyčia bėgčiau kad kažkam kažką įrodyčiau, o įrodęs gaučiau išskirtinę progą sudalyvauti etikečių ir madų šou. Paskutiniu metu man bėgimas tapo darbu o ne savirealizacijos išraiška. Pats laikas sugrįžti į save ir nepamiršti tikrosios priežasties dėl ko skraidau. To paties linkiu ir tau!

Be yourself. Do not forget to fly!

Reklama